Tips?

är en kamp att få i edwin kåvepeninet. idag blev jag ner spottad i det. mm, härligt. dock bara på armen. försöker muta och greja på men det funkar inte riktigt fullt ut. hoppas han får i sig liiite i alla fall. så det inte blåsar upp och kommer tillbaka, alternativt inte försvinner.

verkar som den vi fick på påse är godare i alla fall. men fick som sagt bara en påse tills vi hämtade ut. och då fick vi en glasburk som de blandade själv. så hoppas det på han fick på påse verkade så allt försvann. kan hoppas i alla fall.

men han svarar samma sak då man frågar om han har ont någonstans. då pekar han på sina öron och säger "dääärrr!". så frågan är om han har ont eller bara säger det. för han har då inte haft feber sedan i söndags. vad jag vet. men nu funkar edwin sådant att det fortfarande är full fart fast han kan ha 38,1 i feber. men han ser inge hängig ut.

det enda är att han har börjat sova middag. och idag väckte jag han efter två timmar, anser att han inte ska sova något mer så han kan sova riktigt ikväll istället. och så var det dax att ge kåvepeninet..


Kommentarer
Postat av: Liw

OM det är piller skulle jag krossa dem och blanda med typ äppelmos. Samma med flytande, blanda med något gott.



såg även att du tävlar om semper smoothies vill bara tipsa om att jag har samma tävling inne hos mig.



Http://liwetochvardagen.se/p?=11351



Var gärna med!

2012-03-17 @ 19:26:30
URL: http://Http://liwetochvardagen.se
Postat av: Fröken M

Det där med medicin är ingen lätt "kamp" !

Här får man muta med något riktigt gott, men det är inte alltid det hjälper heller.

Piller kan jag ju gömma i godsaker, flytande medicin är värre. Kanske går att ha i lite juice eller nåt ?

2012-03-18 @ 20:47:55
URL: http://www.frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0