Funderilera.

nu vet jag ungefärligt vad jag ska ha på mig på torsdag. måste väl testa det riktigt innan jag packar. skor är väl fortfarande frågetecken men vet vilka jag troligtvis kommer ta. så inte så stor stress ändå. men "bestämde" mig att jag ska struktera upp där vi har skor innan jag åkte och ha fortfarande inte gjort det. så får helt enkelt göra det imorgon efter jobbet. för på onsdag finns det inte ens en tillstymelse på att jag skulle hinna/orka. då är det packa X2, ducha, osv. och det viktigaste att umgås och krama med min lilla familj, speciellt den lilla.

ska hämta väskan hos mamma imorgon eller på tisdag. men tror jag tar den på onsdag så kan jag lämna edwins packning på en gång hos henne. och bara ta hans dagisväska på torsdagen då han förhoppningsvis ska på dagis. hoppas han ska på dagis redan på onsdag, dvs att han är feberfri imorgon. jag håller mina tumma och tår att det så blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0