Halv VAB.

imorgon blir det halv vabb som jag kallar det. jobba förmiddagen, gå hem efter lunch för då ska M åka på sitt jobb. stod i valet och kvalet om jag skulle åka eller inte, men känns som jag gör någon nytta i alla fall om jag åker på jobbet och jobbar några timmar.

edwin hade nämligen feber förrut idag, 38,4. mitt på dagen, typ. han fick alvedon och sedan har vi inte sett febern något mer. så förhoppningsvis blir han bara hemma imorgon. och inge mer denna vecka.

så imorgon efter jobbet ska jag på apoteket och handla. får se när jag kommer iväg och om jag hinner, men hoppas att jag hinner i alla fall. ventoline, röd-rumpa-salva, och alvedon-suppar, och kanske lite flytande alvedon. han får mest flyttande men bra att ha suppar hemma då han blir riktigt dålig. såg nu att de var slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0