"Knölen"

visade min "fina" fotled åt I igår. att pluppen/skorpan är fortfarande kvar. hon kollade och sade sedan bestämt. "gå till vårdcentralen igen och be de ta bort det dära, om de inte gör det ska du be/kräva att få komma på sjukhuset. för det där är fortfarande en infektion. det är inte borta, osv osv" någon sade att det såg ut som något var inuti. fick även höra att det inte är bra att gå så här för länge, vilket jag redan har gjort. hela resan började ändå i december, ett halv år har det då snart gått sedan det var ett öppet sår.

men jag tror att jag väntar med att ringa förrän nästa måndag. är ändå min sista praktik vecka till veckan, så vill inte ta ledigt. men samtidigt kanske man kan ringa och få en tid till den veckan. hoppas i alla fall. kanske värt ett försök i alla fall. måste bara skriva ner alla "datum" osv i kalendern så jag kan det utantill, nog med att jag kan höfta men kul lite mer exakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0