Konstigt.

känns otroligt konstigt att det är "söndag" idag. jag menar i och med det att man är ledig en dag, ska jobba en dag, sedan är det helg. känns jätte konstigt att man ska lägga både sig själv och edwin i tid. för imorgon ska vi upp tidigt, till och med tidigare än vad vi bruka. jag börjar nämligen halv åtta imorgon, och ska sluta ett med sagt att jag kan jobba längre. då det är så många som är lediga och så känns det lite skumt att lämna barnen som är på "min" avdelning själva. fast samtidigt är det allas barn och vi hjälps åt. och så tror jag att det skulle bli endast en avdelning imorgon, alltså slå ihop alla barn till en. och så hoppas jag på fin väder så vi kan vara ute hela dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0