Städa.

i helgen så stor städade vi. jag tvättade och medan vi ändå storstädade så putsade jag fönster. det i vardagsrummet fick stå först på tur. och medan jag ändå putsade fönstrena så kunde jag byta gardiner och då till julgardinerna. men är vanliga röda längder. låter bli att sätta dit adventstakarna dels på grund av att jag tycker det är liiite för tidigt. dock kan man låta bli att tända de. har även sett lite fönster här och där med adventstakar nu. och så en till anledning varför vi inte tagit fram de är att det är total kaos i förrådet. bara det behövs/krävs en dagsstädning. och sen så finns risken att mycket är trasigt av adventsstakrna och julstjärnorna och det för det är verkligen kaos där nere. mycket saker som kan ramla över så det kan bli paj. men jag hoppas på att alt är helt och fint.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

skulle också behöva städa här!<3

2012-12-03 @ 18:46:08
URL: http://adaras.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad duktig du varit! Du hade gärna fått putsa mina fönster också, jag tror alltid att det snöar/regnar när jag tittar ut hihi!

2012-12-05 @ 10:35:39
URL: http://p0llys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0