Dag 43.

Veckans tema är Tävlingar
 
043. Vad är det allra sämsta du vunnit?
 
Jag tycker ALLA mina vinster är bra. Om man ska se från hälso-perspektivet kanske inte de dära 16kg godiset jag (Edwin) vann då vi låg inne på sjukhuset då han debuterade i sin diabetes. Men som tur är så äts det på helgerna, utav mig i alla fall. Sedan bjuds det bort då vi har gäster.
 
Samtidigt tycker jag inte det är en dålig vinst. Utan bara en rolig vinst. Det var ändå första pris. Jag älskar att tävla och kommer fortsätta göra det och tycker då att alla vinster är roliga och bra vinster.
 
Bildkälla birgittabellman.se 
 
 
Jag kom på nu när jag sitter och skriver ett annat inlägg om vinster, och inte för jag kallar dessa två de sämsta. Men ändå. Det första är en vinst som aldrig anlände. En jultavla jag vann den 1:a december 2011. Den måste helt enkelt hamnat på vilovägar från postenssida. Och sedan en annan vinst jag vann var en dörrskylt. Men när jag skickade in min beställning så fanns inte just den jag ville ha, så fick välja en annan. Och den har fortfarande inte hamnat på dörren, och detta var också i december 2011.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0