Dag 47.

Temat är Tävlingar
 
047. 5 bästa sakerna du vunnit
 
Tycker alla saker jag vunnit varit bra. 
 
Men den bästa vinsten är ändå de sportklockor jag fick som bonus. Två stycken närmare bestämt. Jag fick detta som bonus då de "glömde" bort mig och vinsten var en väska (kuvert) jag valde en svart, en plastic watch och där valde jag fuchsia, och så vann man ett survival bracelet och där valde jag en rosa till färg. Och eftersom de dröjde fick jag två bonusar det vill säga två stycken ION sport watch. Jag fick en vit och rosa. Och dessa två klockor använder jag super flitigt. När jag jobbar är de alldeles perfekt. Liten och smidig. Och jag önska att man kunde beställa mer men slut i lager.
 
Bild lånad från http://www.weardesign.se/ionsportwatch2.html
 
En annan bra vinst är doptavlan jag vann som är på Edwins rum.
 
Bästa bilden jag hittar på den för tillfället.
 
Mer bra vinster är att jag lyckas vunnit tre olika Pino-paket. Två utav dem nu i december. Dock fick jag dupletter på en bok och filmen jag vann hade vi redan köpt. Men kommer bli en bra present till något lyckligt barn. Jag älskar Pino, Edwin gillar Pino. Och jag kommer fortsätta att tävla i Pino-tävlingar just för deras sortiement ökar, och som jag förstår ska det komma ut fler böcker och ny film. Jag längtar ;)
 
Det första paketet vi vann, och intresset kom efter det.
 
En annan bra vinst är mössan från Novisen design som jag vann. Jag älskar dessa mössor och kommer troligtvis beställa någon ny då hennes sortiment har ökat. Vi har även tre stycken namntröjor därifrån. Så snyggt.
 
Bild lånad från Novisen.
 
En annan vinst som jag vann, som gjorde Edwin glad. Det var en massa Duplo. Det var andra pris jag vann men i min mening var jag föst som svarade. Inte för jag är missnöjd. Detta leker Edwin massvis med. 
 
Ett stort paket och en liten Edwin
 
Sen kan man tycka att alla vinster är bra. Har vunnit presentkort på diverse ställen (bla birsta city på hemmaplan), förbrukningsvaror såsom vanish, hygienartiklar såsom tandkräm, smycken såsom halsband, godis såsom en julklappsäck, "mat" såsom löksoppa från alpnearing, bäbissaker såsom Bambino skedar, ljus, tavlor, och en gratis resa med Silja Line (dock så uttnytjade den inte). Sedan är det massa vinster jag glömt också och i vissa kategorier ingår det massa vinster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0