Dag 51.

Tema är Musik
 
051. Om du fick spela vilket instrument du ville och vara grym på det, vilket blir det?
 
Ojdå. instrument. Det är absolut inte  min grej. Piano, om jag ska välja en. För gitarr är så, jaa, så "tråkigt". Sitta där på sin gitarr och slå på strängarna. Inte min sträng ;)
 
Men piano däremot är väl mer. Vi hade en orgel hemma ett tag och jag lärde mig spela nu tändas tusen juleljus, men det är väl det man kan, typ. haha. men skoj var det. Och när den som ägde orgeln spelade spelade satt man i fotöljen och lyssnade eller brevid på bänken och trängdes. Följde även med till kyrkan på spelningarna som gjordes, då satt vi där oxå och trängdes. var spännande och roligt. 
 
Edwin tycker det också är roligt att klinka på piano. Han sjunger, hittar på text, och trycker på tagenterna. Skoj tycker han.
 
Typ en sådan som bodde hos oss en period. (Bildkälla goteborg-stad.annonsera.se)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0