Dag 59.

Temat är Städning.
 
059. Länka en städprodukt du tycker är bra
 
Inte för det är just en städprodukt men tvättning tycker jag ändå ingår lite i städning. Och jag vill tipsa om Vanish. Så otroligt bra. och jag kan inte vara utan det. Först spraya på fläcken och sedan som pulver i maskinen.
 
Bild lånad från http://www.rsc.org/learn-chemistry/resources/chemistry-in-your-cupboard/vanish/11
 
Sen tycker jag att märkes produkterna är bättre än de billigare. Såsom Ajax, osv. Vi har testat en spray som vi köpte någonstans där det är billigare. Och den sprayen var då inge bra. Så vi kör Ajax och riktiga märken här hemma. Likaså till tvätten, där är det också "riktiga" märken.

Kommentarer
Postat av: JoHaNNa

jag får inte riktigt till det när jag använder vanish :S det blev gula fläckar som inte gick bort istället :( jag kanske spruta på det för länge helt enkelt ? men håller med dej, dyra städprodukter är bättre än billiga :)

det är nya regler sen slutet av förra året :S innan hade det funkat så, men dom har "strypt" alla pengar nu för dom som nyss blitt arbetslösa. sjukt system enligt mej!

hoppas det börjar rulla på sej för dej :) så tråkigt att inte jobba eller ha någon sysselsättning. jag har tur som har massa med flytten och födelsedag iallafall :)

2014-03-01 @ 01:09:26
URL: http://johannaspratstund.blogg.se
Postat av: Liie

Fint tips! Jag tycker också om de "riktiga" märkena, Ajax har jag flera sorter av :)

2014-03-03 @ 00:23:21
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0