Leka tillsammans.

Mina busiga katter. I alla fall har de sina ljusglimtar på busfronten. Men den yngsta, dvs Arwen är 9år och fyller 10år vid lucia iår. Och den äldre, dvs Isolde är två år äldre så hon är 11år och fyller 12år i okt. Det är även mor och dotter, så likheter finns de emellan. Arwen är en blandning av sin mamma och sin pappa, så klart ;) Mammas sköldpaddstäckning men med pappans blåa färg medan mamman har den bruna. Och gosig är dem. Bara man går in i sovrummet kommer de hoppandes på sängen och kurrar. Och på kvällarna kommer de till soffan också, vilket kan hända under dagtid också. Men då inte lika ofta, och Isolde är bättre på det än Arwen. Men Arwen den sparven är väl fortfarande lite små rädd för Edwin. Det är så klart bättre, men han kan ju röra mig (tänker Arwen). Isolde tillåter han att få klappa om jag är där brevid och klappa. Annars är inte Edwin intresserad utav dem, bara när jag pratar med de och gosar med de. Fast nu när vi kommer hem så bruka han hejja på dem. "Nu är vi hemma". Hittade föresten stamtavlorna igår. Lite spännande. Vet inte riktigt vad man ska göra med Ices men ska såklart ha kvar den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0