OS 2014 - Invigningen/kläder.

Tysklad var färglad och det gillas. Men det passade bäst med de vita täckisarna, enligt mig. Men älska färg.
 
 
Kanada tänkte jag på sådan där skogsvakt i just kanada eller brandmän men utan reflexen
 

 
Usa hade snyggt. Men lite halv rörigt med så många stjärnor men jag älskar stjärnor så rätt snyggt :)
 
 
 
Första anblicken på Sverige tyckte jag var rätt rörigt. Men nu på denna bild ser det helk okej
 
 
Tyckte de påminde om Jultomtar. Ryssland
 
 
Bilder lånad från aftonbladet.se
 
Sen var det något land som var klädd i limegrön-jacka och gröna täckbyxor. Minns inte vilket land det var och hittar ingen bild. Men snyggt och färgglatt som jag gillar´t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0