Sniglar?

Lite roligt denna artikel är då. Jag läste Sniglar först, och tänkte mig just en snigelinvension. Men så var då inte fallet.
 
Lite häftigt ändå att de lyckas boka varannan plats. Vilken tid det måste tagit för att struktrurear upp det. Och med hälsningen till paren "Ledsen, ni får sitta var för sig. Avstånd får kärleken att växa. Ge oss singlar en chans." haha lite gulligt ändå.
 
Fast jag skulle nog inte gå på bio ändå på alla hjärtansdag. Så mycke folk. Inte för jag har något emot det, men ändå. Men roligt för de som firar det att det infaller just en fredag så de kan fira det riktigt mysigt, och utan att tänka på att det är vardag dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0