Väntar..

Sitter och väntar på att tiden ska gå så jag kan promenera med Edwin till mamma och sedan gå på möte på förskolan med logopeden. Ska bli spännande. Men kommer nog inte bli så mycket snack då han knappt varit där själv sedan förra mötet. Men ska försöka ta upp vad hon "tycker" han ska gå i timmar. Sist sade hon att han inte ska gå mindre än 25 timmar (dvs halvtid). Om så även är fallet denna gång ska jag gå till chefen och säga det. Men hon lär inte lyssna på mig, som vanligt, men då har jag i alla fall rätt att söka utökat. Vilket chefen aldrig sagt till mig. Fått reda på det på andra håll.
 
Sedan har inte chefen med att göra vilka timmar han går. Det är kommunen. Det blir det nästa att ringa. Mycket strul med det ena och med det andra. Men kommer nog bli bra i slutändan.
 
Bild lånad från http://energipussel.se/pausovningar-med-hjalp-av-klockan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0