Dag 14.

Tema Film
 
014. Ser du helst på film hemma eller på bio?
 
På bio är det alltid en speciell upplevelse. Så väldigt bra filmer ska ses där såsom Iron man-filmerna. Men det är svårt att få barnvakt och ännu svårare nu. 
 
Jag tycker det går att få till en bra upplevelse hemma också. Nedsläckt och koncetrationen på tv´n. Jag bryr mig direkt inte om kvalitét och ljud som vissa andra gör. Jag nöjer mig med det lilla. Hemma kan man pausa om så behövs, springa på toa, hämta kall dricka ur kylen och krypa under en filt och ev en kudde.
 
Jag har väldigt svårt att se film själv. Varför vet jag inte. Kommer liksom inte till skott. Filmer på tv´n ser jag med all reklam. Så förstår inte varför det ska vara så svårt att slå igång en film hemma själv och slippa all reklam på tv´n. Nu när vi har Netflix gratis i sex månader då vi köpte en ny tv så kan man kolla massor där men det verkar inte riktigt funka ändå för mig. Kollade mycket i början på barn-sidan där. Just nu är det paus på den fronten men det drar snart igång igen. 
 
Så svaret på frågan blir ändå att jag ser film hemma. Det bruka bli bäst så. Och det inte för jag gillar gå på bio. Gick ofta på bio ett tag. 
 
Bild lånad från sf.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0