Dag 15.

Tema Film
 
015. Vilken är din favoritskådespelare?
 
Jag har ingen speciell favoritskådis, jag tycker många är bra. Och så är jag otroligt dålig på skådespelare kan knappt de stora men tycker de är bra. Så nu får jag googla lite för att hitta namn ;)
 
Men en skådespelar jag gillar och gjort länge sedan jag var barn är Steve Martin. Han får mig alltid att skratta oavsett vilken film han är i. Varför vet jag inte. Kanske för han gör rollerna bra och ser lite "rolig" ut, lätt att fjanta till det.
 
Bild lånad från tvtropes.org
 
En annan skådespelar jag gillar är han som spelar Tony Stark. Men det kan nog hänga på för jag är helt såld på Iron Man-filmerna. Tror mig finna hans riktiga namn dvs Robert Downey Jr.
 
Bild lånad från geekshizzle.com
 
Sen har vi Nicolas Gage. Han är väl också en utav de skådespelare som också tillhör eliten.
 
Bild lånad från biography.com
 
Och Ben Stiller får mig också alltid att skratta.
 
Bild lånad från rottentomatoes.com
 
Liksom Adam Sandler. Fast tycker att Happy Gilmore blir lite för mycket utav det roliga som inte jag tycker är roligt. Men samtidigt kan det hänga på att jag fått sett den filmen ett x antal hundra gånger. Då det är sambons favoritfilm.
 
Bild lånad från adamsandler.se
 
Och vi får inte glöma Will Ferrell. Han får mig också att skratta ofta. 
 
Bild lånad från aceshowbiz.com
 
Som ni ser gjordes listan lite halvlång. Finns det jag garanterat glömt bort. Men kan hänga på att jag inte har någon favorit utan tycker om många. Men det är ändå speglat lite på vilka filmer jag tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0