Dag 19.

Tema är Film
 
019. 5 filmer man inte får missa
 
De absolut bästa filmerna är Iron Man-filmerna. Jag blir helt till mig varje gång jag ser dem. Skulle lätt se de varje dag. Och varför jag gillar dem kan jag inte svara på. Så bra.
 
Bild lånad från www.dragoart.com
 
Sagan om triolgin-serien får man inte heller missa är en utav de bästa. Säkert är Hobbit lika bra men fortfarande inte sett den första, skäms på mig. Har till och med köpt den på dvd men fortfarande inte sett den, skämms ännu mer på mig.
 
Bilden lånad från www.discshop.se
 
Annan "seriefilmer" man måste se är Fast and Furious. De är också riktigt bra. Och nu gick han och dog den där Paul Walker. VIlket är väldigt tragiskt och spännande att se hur de lyckas lösa detta. Tycker det är fruktansvärt det sista de filmade innan dog stod de i filmen och pratade om begravningar. Det smärtade. Men åter till filmerna så är de helt enkelt bra.
 
 Bild lånad från www.dawn.com
 
Sedan finns det Transformers vilket också är hel bra filmer. Egentligen gillar jag inte action-filmer men denna typ av film såsom dessa jag nämt ovan är inte lika mycket pang-pang i och det är det jag verkligen inte gillar i actionfilmerna.
 
Bild lånad från google.se
 
En annan typ av film man inte får missa är 2012. Gillar den typen av film. Naturkatastrofer. Såsom Day after tomorrow.
 
Bild lånad från velonavia.outsideonline.se
 
Bild lånad från www.impawards.com
 
Och till min favoritgenre så får man inte missa The conjuring och Paranormal activity-filmerna. Där får ni leta upp bilder själv då jag inte vill skrämma någon ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0