Dag 29.

Temat denna vecka är Sociala medier.
 
029. Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner?
 
Jag är en blandning av flera stycken "The Lurker", en anning. Jag läser det mesta och kom på mig sjäv för någon dag sedan då jag sade "Jag läste det". Fast jag bruka kommentera visa saker, men inte alltid. Kan tycka mycket men skriver inget.
 
Är väl lite av en "The Gamer". Men för tillfälle spelar jag inte allt jag kommer åt utan bara de jag gillar. Sedan bruka jag inte skicka applikationer till de som inte spelar. Men spelet i sig kan säga att den spelar så då får den en applikation och i verkligheten kan det vara så att människan kanske gått in i spelet en gång, eller kanske in i ett syskonspel till spelet. Då blir de registrerat att man spelar. Och det är då inte mitt problem. Om man inte är intresserad av spel så kan man blocka de applikationerna i inställningar. Inte för jag har någon som klagar men det finns de som gör de.
 
Och så är jag lite av en "The liker". Gillar det mesta men kommenterar inte. Kommit på mig själv att gilla en massa, som jag egentligen inte vet varför. 
 
Efter att ha läst alla så inser jag att jag har 10 stycken utav de 12 typerna på min facbook bland mina vänner. Tänker inte nämna namn. De som jag inte har är "Mr/Ms Popular" dock kan jag tycka att vissa har väldigt många vänner som de säkert inte är vänner/bakant med. Vet dock inte om det är så extremt bland mina vänner. Och så har jag inte "The Thief" bland mina vänner.
 
Bildkälla http://www.hamsterpaj.net/entertain/roliga_bilder/vilken-facebooktyp-ar-du-2
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0