Dag 4.

Tema 2013/2014
 
004. Hiss & Diss - 2013
 
Svårt att hissa och dissa något, då jag mer tagit dagarna som de kommer och går.
Men en stor diss detta år är Edwins diabetes typ 1. Men tyvärr kommer den få vara med livet ut.
En hiss är ändå all utveckling samma person gör dag för dag. Och speciellt efter sommaren och alla logopedbesök som gett en sådan utveckling på språket. Nu går munnen konstant på honom. Och allt roligt han slänger ut ur sin mun, allt han tänker på. Så roligt. Såsom bilden nedan. På juldagen och han öppnar sina paket. Detta är första paket och han säger "En kartong! Precis vad jag önskat mig" Men tok unge säger jag bara.. skratade åt honom lite lätt, då det lät så otroligt roligt.
 
Edwin juldagen 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0