Lösas?

När jag ringde in till förskolan idag och igen och sade att vi skulle vara hemma så pratade vi lite lätt. Tycker jag gör det bra att vara där, men jag gör det ändå för Edwins skull fast det sade jag inte. 
 
Men i alla fall, det berättades det att den som skulle vara en backup (dvs diabetesmamman som jobbar där) är sjukskriven. Så nu har vi gått tillbaka ett steg igen. Så vi får se hur chefen löser detta igen då. Känner att jag börja bli lite less på situationen. Men tänker också på vad ska jag göra sen. Måste ringa runt så jag får komma igång och jobba. Men kommer bli så bunden på Edwin, ännu mer nu. Kunna svara i telefon osv. Men det kommer nog lösa sig. Men känns så nu då det är nytt.
 
Och efter torsadgens kaos är jag inte så super villig att gå dit. Men kommer så klart göra det, just för Edwins skull. Tycker det är helt okej att vara där men det var lite väl stojigt i torsdags. Kanske jag som överreagerar. Nu är ändå halsen som den är, så kan vara skönt att vara hemma och vila upp oss. Edwins näsa är lite rinnig då han kliver upp men inge mer sen. Så han skulle då klara av att vara där, snarare jag och min hals som inte kommer klara det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0