Dag 75.

Veckans tema är Resor
 
075. 5 onödiga saker du alltid tar med på resan
 
För mycket kläder. 
 
För mycket kläder i "handbagaget" eftersom Edwin hade problem med övre magmunen så blev det några ombyten i handbagaget som egentligen inte användes bortsett från första gången vi åkte kryssning och då hade jag inte ens "räknat" med att han skulle spy.
 
Jag tar med massa skönhetsprodukter som jag inte ens använder hemma dagligen. Dumt att ta med det som inte används dagligen. 
 
Massa extra pennor då jag bruka lösa korsord, i alla fall ha med ett, som eventuellt inte ens öppnas. 
 
Godis bruka jag ha med också och ibland äts det inte ens. Och speciellt inte nu då Edwin har sin diabetes typ 1. Fast vi har inte rest något efter debuten än. Så packningen kommer att se annorlunda ut nu motför förut. 
 
Bild lånad från www.vidsel.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0