Dag 76.

Veckans tema är Teknik.
 
076. Finns det någon teknisk pryl som de flesta andra har som du valt att inte äga?
 
Här hemma har vi de flesta tekniska prylar som existerar, typ. Kan väl tycka att en såndär maskin som skalar potatis är lite onödig. Men vad ska jag säga. Vi äger faktiskt en äggkokare, som jag till en början av dess existens tyckte det var en onödig sak. Men när jag kom i kontakt med en, och nu äger en, så är det något som är så bra. 
 
Sen kan jag väl tycka de flesta tekniska verktyg som finns är onödiga men då jag inte har intresset utav de så kan jag inte säga så pass mycket om dem. 
 
Bild lånad från http://lajka.idg.se/2.10583/1.370911/test-skona-koksprylar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0