Dag 87.

Temat är Nyheter.
 
087. Länka en artikel från aftonbladet.se som är den typ av artiklar du helst läser
 
Jag gillar att läsa om så fjantiga saker såsom när den där bäbisen föddes i England. Jag satt där och stirrade på den dära dörren. Liksom då USA´s president kom på besök satt jag också bänkad i soffan och kollade på aftonbladet och läste diverse artiklar och filminspelningar. 
 
Sen är det väl annat Royal-saker jag läser. Så onödigt, egentligen. Sen viss nöjesnyheter kan jag då också läsa. Liksom typ Naturkatastrofer såsom tsunamin i japan för något år sedan, men var då mest intresserad utav kärnkraftverket där som det gick helt tok för.
 
Sen har jag då alltid haft ett intresse för andra världskriget. Men det är ingen nyhet utan bara historia. Alla andra krigsfasoner tycker jag är för nånting. Jag tycker ledarna kan ta ett parti i Risk. Så löses freden senare. Där kan de "kriga" utan att någon skadas. Men nu är det väl mest, "Kolla vad jag har" "Jag är värst" osv. 
 
Annars läser jag typer som det dära planet som är spårlöst borta. Hoppas det hottas nu så alla familjer får ett vettigt avslut. Så jag länkar en artikel om det. 
 
Bild lånad från http://www.aftonbladet.se/incoming/article18616530.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0