akvarium.

trött. vad ovanligt?! sitter just nu och dricker min blåbärssoppa. edwin äter smörgåsrån och dricker juice han har redan fått sin gröt, samtidigt som han klämmer värkar det som. ska snart klä på oss. ska gå in till stan med mamma. ska få bort larmet på edwins linne och försöka lämna tillbaka den mindre tigermössan.

sen så kommer jag nog inte orka gå hem igen. så vi tar nog bussen hem, jag och edwin. när vi kommer hem är det städdax, antar jag :P och om orken finns så blir det fixa akvarium. kan säga att akvariumena har gapat tomt länge nu. med fiskar alltså. i det i vardagsrummet tror jag det finns en fisk i. det i hallen kan man inte tyda så mycket av eftersom det är igenväxt :P men pumparna funka så det är bra, bara för jag skriver det lär en dö när vi ska göra rent. den vanliga turen. ska bli spännande och se vad edwin gör med akvariumena, när det är fiskar i och lampan tänd. hur man nu ska lyckas göra rent med han efter fötterna. det löser sig alltid. som sagt, kanske inte orka göra ren dem heller. men skulle vara roligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0