dagis.

nu när posten kom så kom det erbjudande om dagisplats för edwin. precis det vi ville ha, regnbågensförskola ;) nu är det bara nå papper som ska fyllas in och skickas. så är platsen våran. han kommer att börja den 10:e januari..

det ska sägas att vi har haft x-antal disskusioner om dagis jag och martin. men äntligen gick det in lite vett ;) så jag sökte i tisdags och fick svar idag, fredag. det kan man kalla fort. och alla som "klagar" om att de inte fått nå svar än. det kan ju bero på att vår förskola inte var full heller, vem vet?? så nu kommer edwin och kusin lea bli dagis-kompisar. dock på olika avdelningar.

snart kommer mammsen och hämta edwin. så jag kommer iväg på vårdcentralen. och då ska hon få hjälpa mig med blanketten. om det är så som jag tror det är. men tycker det är lite konstigt att jag ska fylla i mammapengen, om det är den de menar. jag menar den tar slut när han börja på dagis...

dagis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0