rensning.

nu är det rensning av akvarium igen.. det största vi har är på tur. men blir inge köpa fisk idag. i det stora funderar vi på silverhajar. och i det mindre ska jag nog få en kampis i. så som jag längtar. måste bara hitta en snygg kampis. och så småningom ska han få fruar oxå ;)

men nu var det det storas tur. och där blir det som sagt silverhajar, tror jag.. och kanske nån sort till. vi får nog se vad vi hittar på i dem..

idag har det varit kyrkis. och tv kom dit. så halv sju idag på fyran. lokala. är vi med. eller jag hoppas på att inte vi är med. försökte undvika tjejen som filmade när det var intervjudax. men i bakgrunden är nog stor sanolikhet att vi är med.. och snart ska vi bege oss igen. då blir det kyrkan och lite gravbesök. hur jag nu ska klara det????? sedan blir det birsta. jag får helt enkelt hålla mina tankar på andra ställen när vi är vid gravarna. orkar inte med nått annat nu. så tankar på andra ställen, bäst så....

nu ska jag hjälpa till. och packa skötväskan. och sist men inte minst. väcka edwin så jag kan byta om på han och sedan gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0