sega på.

just nu sitter jag och väntar på att sjukhusrådgivningen ska ringa upp mig. och det är så segt. skulle vilja lägga mig i sängen igen och sova. men edwin lär nog vakna lagomt när de äntligen ringer upp. känner det på mig. han ville egentligen kliva upp sju. så jag gick in på hans rum och tända spöketlampan så fick han leka i sängen. och så somnade han om. han har vaknat en miljon gånger i natt och det tog nästan 1&½ timme för han att somna när jag lade han, det är ovanligt.

jag tog upp han vid ett och tog tempen på han men inge feber. inte ens på gränsen. så jag vet inte vad det är med sonen. om det är kartongen han lyckades få i sig igår. eller så kan det vara löken. glömde bort och i den påse som vi körde ner i kaslergrytan igår innehöll rödlök. fast samtidigt började hans gnäll efter han vaknade vid kvart i sju.. så jag vet inte. han är nog kanske hängig som sin mamma. som för övrigt fortfarande har feber, huvudvärk och mycket ont i halsen. det går lixom inte att svälja, då är det pain...


telefon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0