sjuk.

nu har man feber oxå. och ont när man sväljer eller "sträcker" på halsen. och huvudet värker. edwin är oxå inte sitt riktiga jag. efter han sovit satt han i mitt knä mist 1&½ time. han har pyjamas och jag har oxå sovkläder. det gjorde vi tidigt.

åter till edwin. han har ingen feber. inte sist jag kolla men han har rosiga kinder. det har han aldrig haft. så nånting är lurt med han oxå. jag hoppas på att vi får en bra natt, utan att man måste kliva upp 1 miljon gånger. men men, är väl mer synd om edwin om han blir sjuk än mig.. men sånt är livet. 

jag bör nog ringa vårdcentralen imorgon och försöka få en tid. eftersom nu har jag feber. tänker inte avvakta och absolut inte kunna äta som sist. huvva. nu gör det ont, men inte lika illa som sist. varför ska alltid min hals bli drabbad??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0