birsta tur.

idag har vi varit på kyrkis. sedan kom edwins mormor och mötte upp oss. edwin somna som en stock i vagnen. jag och mamma gick in till stan. hon skulle knäppa kort till körkortet. och på apoteket. på apoteket handlade jag flour-tabletter och alvedon.

sedan bestämde vi att vi skulle åka till birsta. så fylla på busskort och äta någon form av lunch. vilket är jätte lätt när man kör lchf. hmm. men vi gick till kebabcity där mamma bjöd på en kebebsallad. orkade inte ens äta halva..edwin vaknade på kebabcity så han fick smaka kebab och bröd av sin mormor.

väl på birsta efter en typ fullsatt buss av massa ungdomar från härnösand som gick nån resturanglinje. tror jag. stod så på lärarens jacka.. och så är det en kurva påväg till birsta jag inte gillar när man har vagn. rondellen som går ner till ica maxi, från motorvägen eller bort till själva birsta. där har vagnen vält en gång. och då inte edwin i vagnen som tur är. och denna gång fick jag blåhålla vagnen för den inte skulle tippa..

på birsta köpte jag en större tigermössa åt edwin. så nu ska jag försöka sälja den han har billigt. nån som vill köpa??? och på kaphal har de halva rea-priset så det blev två stycken tröjor till edwin för 45 kr. billigt och bra. kommer bli bra dagis-tröjor. på lagerhaus köpte jag svart sand. hoppas på att en sån räcker i min stormlykta. just nu är det sandfärgad och är för lite i min mening. törs inte elda i den när det är så lite sand. ljuset står inge stadigt alls..

vi avslutade birsta turen med en kopp te och vandring bort till coop och systemet. köpte årets glögg, så nu är det gjort. inte för jag ska smaka än men lär bli en väldigt hysteri senare i tiden.

kom hem halv sex. och gick bort till kyrkis vid kvart i tio, typ. så varit borta hela den långa dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0