Hjärngymnastik någon??

tråkig, jag????

har bara ramlat inlägg ikväll märker jag. men vet inte vad jag ska roa mig med en lördag som denna ;) hittat en vagn på blocket. en oanvänd som fortfarande är kvar i kartong. min aning är att den köptes under babykvällen. så försäljaren har ett högre pris än vad den köpte den för men lägre än det normala butikspriset. ska prata med chefen imorgon. men antar att det inte blir nå kap. får nog nöja mig med min slitna vagn ett tag till. men skulle så gärna vilja ha en sulkyvagn. perfekt nu till sommaren, och när det blir lite mer vår. än så länge kan det komma mer snö. och det gillas inte med den typen av vagn..

men saken är den att jag nu ska göra natt. ett tag tänkte jag att jag antingen skulle se filmen på fyran, en super film och så går tvåan imorgon. eller om jag skulle ta datorn och se på nån film vi har. men så blev det inte. fastnade i filmen på fyran. så får väl se klart den ;) men det ska det göras i sängen. är skönt nu när martin jobba sent, eller snarare senare, slutar vid fyra. men då kan jag ta med mig tv-dosan till sovrummet. eftersom när han kommer hem vid den tiden så kollar han inte på tv´n. samma sak hela nästa vecka. eller de dagar då han jobba eftersom han är ledig nästa helg, inte fredagen dock.

så vem kommer då att somna så fint när bb går på tv´n? samma sak sist, för fyra veckor sedan. kommer väl bli så var fjärde vecka. inget att göra åt. missar något i det programmet är inte hela världen heller. dels eftersom de är instängda i ett hus och dels så är jag så dum så jag uppdatera mig via deras hemsida oxå. fats jag har inte gått så långt så jag betalar för att se när jag vill, live liksom.. nää, det klara jag mig utan.

vet ni vad jag skulle behöva??? nånting att roa min hjärna med!! matte till exempel. det roar min hjärna. men jag orkar inte, eller snarare ingen lust, till att plugga något mer för tillfället. få bli ett senare skede i mitt liv. för har noll plugglust kvar. bara för utbildningen lade ner osv, det var väl den rejäla orsaken...

kanske därför min hjärna vilja skrivit så många inlägg ikväll. den är uttråkad. och skriker ROA mig. ge mig lite hjärngymnastik!!

nu blir det sova. eller fortsätta kolla på filmen som går på fyran i sängen. nu kom kissen oxå och säger till mig. matte är uppe sent. och så ena katten. hon vet när jag lägger mig. bortsa tänder osv, de vanliga rutinerna innan sängdax. och som alltid bre jag på en filt över edwin. och då komme rhon och skriker, vill gosa. men jag tycker inte om att hon är därinne och pratar med mig. för edwin kan vakna. han bruka liksom kunna vakna till när jag bre på han fillten. inte så han vakna men han rör sig precis då. och så kommer katten och pratar vilket kan resultera i att han vakna. kattbus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0