paradisbadet.

vaknade imorse och skulle duscha. men min handduk hängde inte på kroken. väkte martin och frågade var den var och då hade han tänkt att vi skulle åka till paradisbadet tidigt imorse och hade pakat ner allt, en påse till mig och en påse till han. men han vaknade innan klockan ringde och stängde av den för han orkade inte.. men det blev så endå att vi åkte till paradisbadet :)

Martin skyndade sig att kliva upp och jag packade ner mitt i en väska. martin släppde av mig på ica medan han åkte och tanka. jag handlade en drickyoughurt var, en dricka till mig sen tänkte jag köpa nån munk eller nått sånt men det fanns inget gott så det blev citronfyllda rån istället :)

Han hämtade upp mig på ica och sen var vi på väg. i härnösand så brann det ett hus och jag sa till martin att det är nog inte mycket kvar av det huset när vi åker hem, och jag hade rätt.. sen så på vägen såg vi en grävskopa som hade vält i ett dike och hur den lyckades med det är den eviga frågan.. jag såg även att havet var alldeles grönt på ett ställe, så som det brukar vara utomlands...

ååhh huva, vilken dålig kondis man har. alla dessa trappor för att åka de längsta kanorna höll på att ta kol på mig, gissa vem som kommer ha träningsvärk imorgon.? vi åkte stort sett allt, vi åkte nog allt :) sen tänkte vi äta på mcdonalds i ö-vik efter vi varit på clas ohlson och köpt batterier, men vi hittade inge mcdonalds. det var stängt :( detta resulterade i massa skavsår på fötterna :( så för oss blev det max istället.

imorgon ska jag köpa present åt min syster som kommer hem på torsdag, längtar :) och så ska vi köpa tacos-grejer tills på torsdag, jag ska göra tacos tills mamma och syster kommer hem :) sen så måste vi handla till maten vi ska göra imorgon oxå. vi ska äta fläskfilé som vi har i frysen, på denna ska vi göra pastasås med färska championer, paprika, minimajs, vitlök och nån creme freich av nått slag med smak av vitlök. muma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0