hemma.

Har typ varit hemma en halv timme... Martin blev dålig så det var bara att åka hem.....................

Ska sammanfatta detta..

Hade det super trevligt..

Jag satt för det mesta i vardagsrummet och sjöng, fast utan mick.. men bra ändå för att vara mig :)  .. Martin var i köket och drack.. jag drack oxå men mitt resultat är bara klumpig (mer än vanligt), kände det efter typ första cidern och några shotar men men......

Hoflings bror, var redan full när vi kom men tydligen bjöd martin han på mer (så hofling skyller allt på martin men han är faktiskt så pass gamal så man kan säga nej, plus att han var redan full när vi kom, och så var det första gången som han drack med sin storebror och ville nog visa att "jag kan oxå" och hofling själv blir knappt full)...........

 I alla fall så spyde han ner hela toaletten.. förstörde toasittsen, kattoan, och handfattet.... Han var i princip medveslös på toan... Han ville bara att storebrodern (hofling) skulle vara därinne och innan han kom, ojoj........... Hofling i alla fall fick troligtvis hjälpa han att byta kläder (till nå myskläder jennie tagit fram).. Jag sa till jennie "vart ska han sova?".. hon ringde föräldrarna.. (och vid det här laget var det både en kö in på toa och folk gick ut och kissa, och även tjejer)... de kom och hämta han och martin och hofling följde med och bar han. de fick tydligen stanna en gång, så han fick sticka ut huvudet men han spydde inte, de bar in han på toa och där får han nog sova ikväll. Och troligtvis kommer han få en utskällning av mamman imorgon, martin åkte i samma bil som hon och var ARG.........

Det ska tilläggas att hans far var stressad när han hämtade jackan, gav hen en kort info.. om jag inte visste vilken jackan hans var men det visste han och så sa jag att hans skor troligtvis var hofling men de fick de göra upp om sen..... Toan i alla fall blev fort sanerad och det står nu mer en hink under handfattet... Pojken här då, spydde i handfattet och skulle nog torka med papper och det blev stopp.. tänkte fixa det och skruva på röret under handfattet men pajade alltihopa istället.......... Lite den pojken lär skämas nu. Tycker synd om han men det är ändå självförvållat.. Sa till martin att han skäms så säg inget när du hjälper att bär han, då skäms han nog mer.. tror han inte gjorde det heller...

Jaa, när de kom tillbaka så var martin dålig, han gick ut och spydde och kom tillbaka...... var bättre men sen så mådde han sämre igen. så han ringde skjuts så här sitter jag nu, lite halv klumpig och börjar bli nykter igen.. ska spela Guitar Hero snart.. Martin har spytt tre gånger hitiil (till intresseklubbens förfogande) och nu tror jag att han har somnat... Jag undrar vart jag sova i natt i sängen med han och lyssna på hans omande och vakna varje gång han går och spyr och hör det äckliga ljudet, eller så ligger jag på soffan och vaknar i ett morgonljus så ljust och har en sur martin istället....... hmmmm...

När jag skulle gå frågade en okänd kille om jag skulle gå, jag svarade "Jaa, har en dålig pojkvän".. han tyckte jag skulle åka och ta hand om han... men martin vill inte ta hand om, vet inte hur många gånger jag frågat om han vill ha vatten eller om det är nått annat... men han vill inte så det är inte så mycket jag kan göra....

Och så glömde man sin nyöppnad cider.. smsade jennie och sa att det var min och att de fick ta den om de ville... Jag blev även bjuden av jennies stora syster till juldagen, de ska ha tjejfest.. i härnösand och så ska de gå ut... hon skulle ta mitt nummer av jennie men man vet aldirg.. och så vet jag inte om det blir heller men det är en fråga framöver, skulle  vara kul... men hur tar man sig hem?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0