Slutat att sluta.

Tror jag gjort ett av de bästa besluten i mitt liv. slutat med p-piller.. kanske inte är så bra egentligen men jag mår mycket bättre. och jag är mycket snällare.. speciellt mot martin, jag har slutat med mitt sluta och bort osv... han kunde inte ens ta i mig förrut utan att jag sa sluta och blev tvär sur.. vart ofta sur på han även av massa strunt saker... men nu har vi det mycket bättre och allt detta har berott på dessa piller, antar vi... Tänk vad såna saker kan påverka utan att man är medveten om det.... Som sagt jag är snällare och jag mår bättre.. och det väger över att det egentligen inte är så bra att sluta..

Kommentarer
Postat av: Syrran

Då kommer det att komma små mini-Mari´s snart då ;)

Kramen

2008-12-08 @ 10:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0