birsta.

Vi åkte till birsta. va på arken och bytte fontänen och de kollade inte ens på kvittot, hon bara "ta en ny".. åhh, vad jag vill ha en kanin, de är så söta :) har haft en en gång i tiden som hette mimmi, men jag hade hon bara varanan sommar, annars var hon hos mina kusiner. de hade liksom stall till kaninerna på vintern, så hon ägde ett av dessa :)

vi var även på systemet, och i birsta city, åt på mcdonalds. jag åt chicken nuggets.. har inte kunnat äta det sen jag var i florida och då var jag sju/åtta år (fyllde åtta där) och jag är nu 22 år... men det gick faktiskt att äta nu :) vi stannade även till på ica för att jannice skulle handla lite och lea ville ha glass. jag fick en glass jag med :) (av martin, så klart)

åhh, lea såg ett spöke på affären.. det var så här att det var en svart mamma med hukle och lea såg inte vart hon gick så hon fastnade i detta hukle och mamman bara "sorry" fast det var lea som inte såg vart hon gick. sen sa hon spöke. så nästa gång hon ser en med huckle så kommer hon säga spöke :) hoppas den personen inte kan svenska..

snart ska vi antingen se om det är fin väder på alnö, om det är värt att åka dit och vänta eller så ska vi åka till njurunda och spela spel. de ska spela risk, måste passa på medan jennie inte är med, hon gillar inte det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0