Gatufest.

Ikväll har jag varit på Gatufesten med mamma, vonna, jannice och lea.. vi åt mat först i dattton-tältet, jag åt en nacotallrik. god men jag saknade både lök och ost och köttfärsen var liksom lite mer köttfärsås aktig, men god i alla fall.. Lill Leisen är bara så söt =) vi såg på ständut blakk (eller hur det stavas) och först blev hon rädd och satt i mitt knä och tjuvkollade på scen. efter ett tag så sprang hon till mamma på andra sidan bordet och satt där en stund och kolla.. hon klappa takten och dansa så fint, och att hon kan hålla taken så bra och bara vara två år tycker jag är bra =) efter de hade spelade så gick vi runt lite och stannade sen vid stora scen för att se invigningen och sedan en liten stund på amy diamond.. jannice och lea åkte hem och vi gick runt, runt och så runt.. hittade en tom parkbänk vid motorcyklarna som vi satt och kollade på folk på.. hittade en parkbänk vid stora scen senare som vi satt på, jag som är höken såg när de som satt innan på den klev upp och jag typ redan satt på bänken innan de hunnit kliva upp =) man måste vara snabb =) glömde bort att äta langos innan vi for hem så jag och martin får besöka stan igen.. fast då på dagtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0