irreterande.

vad irreterande det är med min header, den vill inte synas. om jag trycker förhandsgranska så finns den där och är så fin och jag sparar den, men den vill inte synas ändå, bläää..... koden och allt ligger kvar och är rätt, så jag vet inte alls vad det är för fel..........

ikväll har jag gjort starka tacopiroger, super goda :) så nu finns det nå snabbmat i frysen :) gjorde även fruktsoda i sodastreamen smakar exakt den fruktsoda som vasa bryggeriet har som heter gameldax fruktsoda :) så den smaken får oxå godkänt.. kan säga att vi lär köpa mer smaker där vi köpte denna. de hade mycket roligt, hallonsoda bland annat :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fråga mig vad du vill. Förurom det folk inte redan har frågat i tidigare frågestunder. :)

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-07-12 @ 23:17:50
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0