nämen.

min syster ringde igår och sa att han var på väg till mig med kattburen :) så nu står den i hallen bered att användas i slutet på månaden då Ice ska in till djurkliniken.. min syster påstod att hon ska låna den igen för tomas ska ha tillbaka gumman men det kan hon/de glömma. han ska inte få låna min bur mer, där med basta...

har fortfarande ont i nacken, uscha... ska till junsele djurpark imorgon och om det är fin väder ska vi åka på nått bad som ligger där i närheten och bada lite :) har inte gjort det än den här sommaren, martin bara jobba och jobba... fast nästa vecka är det semester men hur mycket hinner man på en vecka?!

var hos mormor & morfar idag på mat (lunch).. morfar fyllde 76 år, så Grattis!! av mig, martin och jenny fick han en lördagsgodispåse med massa spel i. och han blev nog glad, såg ut som så i alla fall :) mormor fick även lite fisk, två gäddor. de som äter gädda, martin gör inte det men han gillar att fiska de :)

nu ska jag nog gå och sussa lite, ska upp tidigt imorgon. ska som sagt till junsele och martin ska skjutsa hans mamma till tåget så halv-tjugo i åtta ska han vara på divan. så jag åker nog med till mamma då och hjälper henne med packningen lite..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en trevlig Måndag! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-07-07 @ 22:44:51
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

tack så mycket:)

2008-07-08 @ 19:54:14
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0