present.

Idag kom martins mamma och hamid hem från paris. vi fick presenter, jag trodde inte att jag skulle få nått men det fick jag :) jag fick en rosa t-shirt som det står paris på och ett eiffeltorn, om den vore ca 3-5 cm längre så skulle man kunna använda den enbart med tigts (eller hur det stavas). så jag kommer nog använda denna tröja hemma, men den duger gott, den är ju rosa :) Martin fick en brun t-shirt med oxå ett paris märke och eiffeltorn, den är oxå super snygg :) martin fick även en flaska, persikolikör, den ser god ut :) jag fick även tre stycken glasunderlägg med katter på :) passar mig perfekt :)

Vi åkte och hämtade vår skrivare för att skriva ut mer menyer till divan och samanlagt på hela kvällen har vi skrivit ut 80 st menyer, som jag suttit och vickt :) vi bjöds även på tacos och senare ost och kex till filmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0