less.

är allmänt less.. känner att jag vill hoppa över lite dagar nu... vill helst av allt få jul så man blir lite ledig.. fast jag är i princip ledig nu... den enda nackdelen med att gå så här lite i skolan är att man gruvar sig för de dagar man ska gå... jobbigt.... sen så betalade jag en mobilräkning nyss, och det var två tjänster eller vad de nu hette som jag INTE ringt... den ena gick till nått parkeringstjosan. man betalar till ett nummer och får sin biljett, kortfattat typ.......

nu ska jag gå och sova.. eller rättare sagt komma på två frågor och läsa lite material tills imorgon.... som inte lär gå nå bra.. som sagt vill helst lägga mig under sängen och hoppa över några dagar, skulle sitta mig perfekt.... skulle ha sovit för ett tag sen nu och här sitter jag.................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0