Skor.

Hittade värsta snygga skorna igår... Svarta skor med rosa nike och nån rosa detalj.. och så var de gortex och lite mer vintrig.. de skulle kosta 1200-1300 kr nått men det var rea och kostade 700 kr och jag SKA bara köpa de.. hade inte med mig mitt kontokort då men MÅSTE åka ut imorgon eller på fredag och inför skaffa dessa skor... frågade hur långe de skulle kosta 700 och han sa så länge de fanns kvar, så det är lite halv bråttom... det fanns min storlek och jag testade den och den satt perfekt.. så nu är det bara att åka dit igen och köpa de... :) Måste bara ut till birsta och köpa de.. såg dessutom massa snygga tröjor på JC och där kan man ha kläderna om det är stora modeller och de jag kollade på kan jag nog ha :) fast jag tror att jag inte kommer köpa nått. måste hitta nått att ha på jul först och främst..... sen så får vi se om jag köper nån av dessa tröjor......

Nu ska jag koka te för andra gången idag :) muma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0