Broderiet.

Gjort klart mitt kattbroderi ikväll. ska sedan börja med julgrejer som kommer vara en present till Saga och Lea. Få se om jag hinner klart båda till början på december annars så får Lea sin i år och Saga sin nästa år, det skilljer ändå ett och ett halvt år på dem så det gör inte så mycket. det blir egentligen mer lika :) få se hur det görs.... Ska inte börja denna vecka i alla fall, måste plugga... sen så har jag förbud mot att köpa nytt spel till wii:et denna vecka oxå.. det får göras efter tentan och duggan likaså broderierna......

Ska följa med martin till birsta imorgon, han ska kolla på en ny dator men han tror att han ska beställa en via internet men han vet inte... Jag säger att han kan kolla i birsta ändå och få lite mer hum om vad han vill ha, sagt att jag kan lägga lite pengar om han vill.. Jag la ju ändå 7000 till tv:n förra året men jag sa att jag inte kommer lägga så mycket eftersom jag vill spendera pengar själv... Kanske åker till stockholm en helg och träffa syster med familj och shopa lite granna, inget bestämt än, vi får se.....

Nää, nu ska jag sova...

Imorgon plugg, birsta och plugg igen....... och kanske fixa klart mina bilder som ska skrivas ut.... om jag känner mig rätt så kommer jag göra det och plugget kommer sist... men måste plugga.... fast matte är kul men inte programmering, det är sån matte via malab.... fast det är halv kul.. så imorgon blir det plugg..........

God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0