En låtande kissekatt.

Just nu låter morrisen som jag inte vet vad, hon måste verkligen få ett p-piller nu/ikväll...


Morrisen


Tränade med lea imorse. hon är så rolig :) hon jobbade på bra idag och pratade på med tessan till och med :) När vi kom hem till lea så plockade hon fram sitt memory som vi lekte lite med, hon blev less och gick och hämtade nått annat. började ösa memoryt på golvet och jag sa "så där gör man väl inte, plocka undan istället, lägg dem här" och pekade på den tomma memorykartongen. jag la de som var kvar på bordet i kartongen. lea ställer sig och kollar på memorykorten på golvet, kollar på mig och säger "Plocka upp!!!" Jag blev chockad och svarade "det är du som slängt de på golvet, vi kan hjälpas åt och plocka upp de" lea svarar då "jag ska göra det här nu" och fifflar med lådan som hon hämtade..... Det lilla bus trollet är bestämd men söt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0