Farmor.

Alldeles nyss ringde min farmor och frågade vad jag och martin gjorde i helgen.. jag tänkte vad vill hon nu då...... Jag svarade att jag plugga, har tenta på måndag och martin jobbar... då frågade hon om han jobbade hela helgen.. jag svara inte söndag.... Hon kom framtill att hon ville bjuda oss på mat i helgen och då bestämde vi söndag... Hon sa jag gör ett till försök om ni inte kan så struntar jag i er... typ nått sånt sa hon... hon sa oxå att hon inte träffat oss på HELA sommaren.. *konstigt*..... Hon sa oxå att Anna flyttar nog nästa helg och ville bjuda oss på mat innan anna flytta.. så sara & erik har nog hittat en lägenhet som de vill ha... men det fick jag veta på söndag vart de ska flytta... spela roll om jag skulle få reda på det nu eller på söndag, jag kan faktiskt smsa...

Himla Norton security... Varken jag eller martin har installerat det men det vill scana av vår dator jämnt och ständigt, hmmm....

Undra om hon säger nått på söndag, eller inte.. undra VAD hon säger.. om det blir ännu mera bråk, eller inte... måste tänka positivt... Har inte fått tag i martin än och sagt att vi ska dit. han lär väl inte åka dit men nu har jag sagt att vi kommer så det är bara för han att aceptera.. vi kommer nog inte vara där länge.. Hon måste faktiskt förstå att jag måste hem och plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0