Gympaskor.

Jag behöver nya gympaskor.. får skavsår av alla nu :( de är så utslitna, men det är väl bara att stå ut och plåstra foten :( I och för sig har jag ett par nya som mamma typ bara använt nån gång, rosa jätte fina men de är liskom lite högre än en vanlig gympasko... Ska nog köpa ny skor om jag får pengar nån gång... Fatta vad mycket vi kommer att köpa då.. Martin framför allt och det är bara dyra saker, han ska ha en ny mobil, ny dator, ny skrivare, en blueray, byxor, skor osv.... Jag behöver oxå massa saker kommer alltid på nått varje dag som behövs här hemma och som jag behöver............

Idag har vi gått runt sidsjön, 3100 m stod det på en skylt...

Imorgon och resten av veckan ska jag plugga, plugga och åter plugga... Har tenta vecka ännu nästa vecka, fast det är bara en tenta och en dugga men det måste pluggas........... Har inga lektioner nästa vecka som kommer vara så skönt, men måste som sakt plugga.........

Nu ska jag sova.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0