Lördagen.

Efter Färjestads 1–2 borde väckarklockan ha ringt.
Timrå IK tryckte på snoozeknappen och sov vidare.
Vid 1–5 vaknade laget, med ett ryck.
Men då var det redan godnatt.


Lite roligt skrivet :) Fast allt var helt sant. Var på matchen igår och efter Time Out:en hände nått. Timrå fick en helt annan energi och började spela hockey. fysisk hockey, det small ganska häftigt här och där :) Även att när timrå vakna så vaknade publiken och stöttade till fullo. ska tillägas en sak samma ramsa 1 ½ period, blev bara lite less på den efter ett tag....... Så nästa match tror jag de vinner, om nu glöden/energin finns kvar...

Före hockeyn åkte vi till sidsjön och gick runt den med hofling och jennie.. och hjälp vad många fåglar det fanns där, såg även en svan som sov på land :) Vad gör fåglarna på vintern, det var änder, det undrar jag?!

Efter vi gått runt ett varv åkte vi på Divan och åt, jag och martin åt resturangchansen.. I alla fall, en rolig sak :) jennie visste inte att ulrika och martin var syskon och så sa vi det.. och sen kom martins mamma och syster och prata med oss.. martins mamma satt och prata med ulrika och fråga om de skulle ut och kolla på inredningsgrejer till divan nått. Ulrika svarade inte.. sen bara prata du med mig?.. då sa jennie nu tvivlar jag inte på att de är syskon... Vi skrattade... En liten halv sammanfattning, hoppas poängen kom med...

Efter hockeyn åkte vi till hofling och jennie och kollade på film. Jag och martin gjorde dipp.. en god dipp :) 3'a gräddfil, en hot tacosås, 4 st pressade vitlöksklyfftor, lite vitlökspulver, lite vitlökspeppar, och slutligen lite stark paprikapulver... och så den dippen med tacochips.. vi testade även med gurka, muma :) det ända var när man skulle dricka dricka efter så brännde det i hela munnen, så man fick ta drickan lite försiktigt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0