Min servis.

Jag sökte på min servis.. och den finns inte, bara den blå... Jag vet att de slutade sälja den för lääääääääänge sen för den var för dyr.. men jag trodde att det gick att beställa den ändå och det går tydigen inte, om jag förstår internet rätt.. fast jag är lite halv dålig på att söka på internet... fast jag klarade av labben i informationssökning galant, läraren hade tydligen sagt att vi var ambitösa och så vidare..... men ändå....

hittade bilder på den blå servisen... det som skiljer dem åt är som sagt färgen bara... min är liksom lila/rosa/röd... den heter princess purpur... och den som är på bild heter princess blue....







Är ganska glad att jag valde den lila ändå... mycket snyggare och så kommer den bli/är mer värd pengar..... mycket bra.... varför jag valde den som liten var för att jag tyckte prickarna var dåsig på den blå och mycket klarare på den lila... därför valde jag den....  Det ska tilläggas att det inte BARA är delarna på bilderna, alltså det är en HEL kaffeservis och en HEL matservis.... och i matservisen ingår det x-antal uppläggningsfat och sånna saker.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej! det enda du kan göra är att söka på blocket o tradera om du ska få tag i servisen. :)

2008-10-28 @ 07:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0