Ny katt.

Beställde en ny katt idag, både en svarta katten och en kusliga katten.. den sist nämde är en voltivkopp med typ smides katter runt, super fin :) Dessa katter är egentligen halloween grejer men jag älskar katter och kommer att ha de framme jämt :) ska ställa den nya svarta katten brevid den andra, på samma hylla få lite symetri över grejerna...




Svarta katten




Va till birsta idag med martin och kolla på dator och mobil till han fast vi var bara på elgiganten och media markt (eller hur det nu stavas) och siba kollade vi bara på dator... men det blev inget köp för herr martin.. han tänkte gå på birsta city för att köpa nya byxor men han orkade inte.. Och jag måste verkligen köpa nya gympaskor. tror jag ska köpa likadana som jag redan har, som jag haft i si sådär 9 år... inte konstigt att jag får skavsår av de för att de är så utslitna och upptäckte idag att det var värsta hållet i dem, det går bra så länge det inte regnar...

Fått min vinterjacka till mamma idag. ska få en av henne :) och så ska jag få hennes gamla vinterskor som hon hade förra året.. ska väl kanske till hon imorgon och hämta allt.. vi får se om tiden finns, annars får vi ta det nån annan dag...

Skulle plugga idag.. Jaa, jag har gjort det men inte så super mycket måste öka takten på att plugga.. ska bli mer imorgon.. då slutar martin 14:00 och jag sover säkert till 10... då är det 4 timmars plugg i alla fall.. ska plugga mer oxå när han är hemma men man vet aldrig vad herr martin får för sig.. han kanske kommer på att han ska köpa byxor imorgon *hoppas*.. för då kan jag oxå handla, ska bli så skönt... skulle vilja köpa nya sängkläder oxå, det skulle vara lite roligt :)

Mina pengar kommer nämlingen imorgon, närmare bestämr 14800 kr trillar ner på mitt konto inatt.. och nästa vecka får man 7400 kr, tror det ligger på det i månaden.... därför unnar jag mig mina älsklings ljushållare.. och ev. nått mer ska jag köpa till mig BARA mig :)

Nu tror jag ska fixa lite kort så man är beredd att framkalla om vi ska till birsta imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0