Matematisk modelering.

Idag började skolan med matematisk modelering. tydligen massa projekt i denna kurs, ett lite större som är obligatoriskt, och fem små som man får göra om man vill. och alla dess projekt ger bonusar till tentan, så om man klarar allt galant och löst problemen på ett svårtsätt så kan man få 30 % bonus, vilket ger att man bara behöver klara tentan med 20 %.. så ska väl göra dessa projekt fast jag vet inte med vilka än..

Ska ha övning i denna kurs imorgon och övningarna går till så att man sitter i en datasal och gör uppgifter med hjälp av matlab. och allt detta har jag hemma, måste bara beställa och vänta på kursboken först... som ska kollas på priser imorgon hade jag tänkt...

Tränade idag med kusin, vi kom lite sent närmare bestämt ca tio min. så vi sprang bara tre kvarts varv, vilket var skönt :) varför vi kom sent berode på att det var sånna köer i stan, jag tror att ALLA tog bilen imorse......

Ska man ge sig nu eller ska man inte göra det?? födelsedag på torsdag och mina kusiner åker upp imorgon, vilket ger att vi ska oxå åka upp imorgon, om vi åker.. martin kan inte bestämma sig och jag funderar.. vi får se, han har till imorgon efter jobbet hans, på sig att tänka. pappa fixa presenten i vilket fall.. OM jag åker upp och OM jag får paket tänker jag ta hem de och öppna de hemma, varför ska jag öppna de där?? känner jag mig så pass stark så jag orkar åka upp?? det är den största frågan. vill inte komma hem och känna mig som en ilsken bombarderad tomburk. vill känna mig som en mjuk och skön kudde fylld med gemenskaphet och glädje....

OM jag inte åker imorgon ska jag träna i alla fall.. träna en till dag på raden :) jag känner ingen träningsverk så det är bara att träna på. fast risken finns att man tränar för hårt men den smällen får jag ta... Och om det sägs att jag träna för "svagt" så görs det inte det, alltså jag svettas som en vattenkran rinner vatten.. håret känns ungefär som att jag precis klivit ur duchen fast ska kliva in i den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0