bakfoten.

tydligen är det nått papper som ska skrivas, så imorgon klockan 12 ska vi vara i vår framtida lägenhet.. och de ända papperena som ska skrivas är när vi FÅR tillgång till den.. så tanten måste svamla, hon pratade om nå överlåtelsepapper och det är väl bara ett finare ord för kontrakt???

så hon har nog fått allt om bakfoten.. om martin skriver på dem, så äger vi lägenheten och kan så fall slänga ut henne.?. det var martin som pratade med henne men jag ska med imorgon och då ska vi ställa allt till rätta.. att inga papper ska skrivas förrän hon flyttar och martin betalar pengarna då....

måste även in på stubo imorgon med uppsägningspapperet på denna lägenhet, så det blir gjort... sen ska vi fundera på att börja adressändra oxå, men jag tror att vi väntar denna månad innan vi gör det.. varför, det vet jag inte?? en känsla jag har...

träffade en jobbarkompis till martin idag i taxigaraget, de har precis fått deras andra barn.. hon är nog två veckor nu och tydligen sover hon HELA nätterna.. vaknar vid halv sju-sju på morgona, men jag tror att han sa att hon somnar vid halv två...  men snacka om vilken tur.. en två veckors bäbis som sover nätterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0