myggbett.

än så länge har jag funnit tre stycken myggbett.. de blir bara fler och fler... myggorna var stora som hus, men de gav sig bara på mig som vanligt :( martin såg inte ens en mygga. så han tror inte det är myggbett, men det är det.. är bombsäker....

såg även årets första humla igår :) jag har verkligen längtat till att se en, jag vet jag är knäpp ;)

är så fint väder ute så man är inte direkt på nått städhumör, men städas måste det.. har ljusparty på tisdag :) och är fullbokad hela tisdag och måndag fyller martins syster ulrika 20 år... så idag är den enda dagen till städningen.. ska även skriva inhandlingslista, ska göra cheescake.. helst göra dem ikväll, men innan vi åker till ulrika imorgon ska de vara gjorda i alla fall..

tänk, vi har haft typ 23 grader här :) det är verkligen en sommarvärme.. men så fort solen går ner blir det kallt, så än är det inte sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0